قوانین و مقررات

Law pubmabani

باسلام و عرض ادب و خسته نباشید خدمت پژوهشگران گرامی

از اینکه انتشارات مبانی را به عنوان ناشر مورد نظر جهت ثبت اثر یا دریافت آثار به چاپ رسیده انتخاب کردین سپاس گزاریم.

بند 1 – آدرس پستی

در زمان خرید محصول دقت فرمایید آدرس پستی و کد پستی به درستی وارد شده باشد و در صورت اشتباه وارد کردن اصلاح یا اینکه با انتشارات تماس حاصل فرمایید تا قبل ارسال تصحیح نمایند در غیر این صورت عواقب مربوط به آدرس پستی اشتباه بر عهده درخواست کننده خواهند بود.

اگر صاحب اثر هستین و تمایل به چاپ در انتشارات مبانی را دارید توجه داشته باشید انتخاب قطع کتاب، نوع کاغذ و چاپ تماماً برعهده ناشر است و بر اساس شرایط کتاب و جامعه انتخاب‌های لازم را انجام خواهد داد.

انتشارات مبانی خود را ملزوم می‌دارد محصولات خریداری شده را طوری آماده سازی کند که هیچ آسیبی به محصول خریداری شده وارد نشود و در صورتی که کتاب در زمان ارسال پاره شود ناشر در راستای جلب رضایت مشتری نسخه رایگان همان کتاب را ارسال خواهد کرد.

نکته: به جهت تأیید بر آسیب دیدن کالا حتما از زمان باز کردن بسته و نمایش کالای آسیب دیده فیلم گرفته و برای انتشارات ارسال شود در غیر این صورت ناشر تعهدی بر ارسال محصول دیگر نخواهد داشت.

در صورتی که خرید محصولات بالای 500 هزار تومان باشد ارسال رایگان خواهد بود.

برای خرید از فروشگاه پس از اطمینان از موجودیت و قیمت کالای مورد نظر خود، می‌توانید کالا را به سبد خرید خود اضافه نمایید . برای ثبت نهایی سفارش باید وارد حساب کاربری خود شوید. اگر تا کنون حساب کاربری نساخته‌اید، ابتدا باید در سایت ثبت نام کنید و حساب کاربری خود را ایجاد نمایید.